Een korte week met rustig weekend + FILMPJE! - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Bas en Lisanne Coenen - de Weert - WaarBenJij.nu Een korte week met rustig weekend + FILMPJE! - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Bas en Lisanne Coenen - de Weert - WaarBenJij.nu

Een korte week met rustig weekend + FILMPJE!

Door: Lisanne en Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas en Lisanne

31 Mei 2015 | Mexico, Guadalajara

Bas: Hee, is het niet weer tijd voor een blog voor onze lieve lezers?
Lisanne: Jaaaaaaaaaa, goed plan! Maar kan wel kort zijn dit keer, of niet?
Bas: Jahhh, best wel inderdaad. Gewoon eventjes kort vertellen over onze eerste fixe regenbui die we hebben gehad afgelopen vrijdag..
Lisanne: Oooooooh inderdaad ja, jeetje, wat ging dat tekeer he, de hele straat werd zo ongeveer een rivier en een paraplu had weinig toevoeging!
Bas: Ja en verder nog een beetje over het mini-tripje naar de Guachimontones piramides.
Lisanne: Hmmm, jaa, met alle indrukwekkende foto's en video's van tradities in het Experience Centrum en de ook best wel leuke piramides (of zal ik zeggen: primamides?) daarna!
Bas: Hmmm wat gingen we daarna ook alweer doen? Ooooooooh ja, naar dat bos, in het Noorden van onze homecity!
Lisanne: Ja idd en toen gingen we eten en toen gingen we een fles wijn open maken met een schoen en toen gingen we salsa dansen (of eigenlijk alleen Mojito drinken en een show kijken) en toen was het bedtijd.
Bas: Ja klopt, wat een weekend!
Lisanne: En vandaag deden we ook nog dingen. Bijvoorbeeld skypen met lieve mensen (<3)
Bas: En eindelijk weer eens naar het oude centrum gaan en een beetje rondfietsen!
Lisanne: Oh, ik wil nog even bij mij erachter zetten: jullie mogen een skype-sessie aanvragen als jullie dat willen!
Bas: jaaaaaaaaaaa, heel erg leuk! Alleen deze week zullen wij niet kunnen, want dan zitten we in de Joenaited Steets of Amerrika, in Texas!
Lisanne: Wowie, hebben we daar überhaupt al over verteld?
Bas: Misschien niet, maar dat komt dan meteen volgende week wel, als we alles hebben meegemaakt daar.
Lisanne: Ja! In ieder geval hier een video voor als jullie ons missen. Voel je vrij om deze een paar keer te bekijken.

Bas en Lisanne in koor: Doooooooooooooooooooooooeeeeeeiii!!!

Hier het filmpje!
https://www.youtube.com/watch?v=bWp1vUV1Z_w&feature=youtu.be

  • 01 Juni 2015 - 23:33

    Oma:

    Ik denk dat ik jullie tempo niet bij kan houden dus ga ik maar het Kersten weekend en daarna een week naar de Lutte vlak bij Enschede Tom is dan mijn mede gazel ,hij brengt mij naar het hotel ,zo dan weten jullie waar wij zijn liefs van jullie oma dikke kus doei

  • 10 Juni 2015 - 11:01

    Miekee:

    Hahahah ik wou nog even zeggen: wat een magnifieke filmpjes! Voor een analfabeet als ik een prettige manier om op mijn niveau meegenomen te worden in jullie avonturen!
    Veel plezier en tot schnell!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas en Lisanne

Twee enthousiastelingen die in Guadalajara de minor gaan uitvoeren en daarbij nog een paar leuke tripjes ondernemen, zoals Cuba en Texas.

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 9725

Voorgaande reizen:

21 April 2015 - 28 Augustus 2015

Mexico y Cuba

Landen bezocht: