CUBA - Reisverslag uit Santiago de Cuba, Cuba van Bas en Lisanne Coenen - de Weert - WaarBenJij.nu CUBA - Reisverslag uit Santiago de Cuba, Cuba van Bas en Lisanne Coenen - de Weert - WaarBenJij.nu

CUBA

Door: Bassie en Liessie

Blijf op de hoogte en volg Bas en Lisanne

16 Augustus 2015 | Cuba, Santiago de Cuba

Wooowww, hier zitten we dan, vanuit een sale de navigation, met nog 6 minuten op de klok. met typefouten want ik ga als een speer! Het is hier heel mooi geweldig, heet, afwisselend, cultuurvol, natuurlijkk en adembenemend! Tot nu toe hebben we vinales, havana, playa larga, cienfuegos, el nicho, trinidad en een klein deel van santiago de cuba! Het is alemaal heel afwisselend en interessant met veel aardige mensen en byzondere bezichtigende bezigheden. We hebebn het nog erg naar onze zin en de tijd begint eigenlijk al een beetje te dringen (dubbelzinnig) met nog alaleen baracoa en varadero in onze planning! We gaan nog even een weekje genieten en laten weer wat van ons horen als we veilig in mexico zijn! Toedeeeeeeels

Bas en Lisanne

Twee enthousiastelingen die in Guadalajara de minor gaan uitvoeren en daarbij nog een paar leuke tripjes ondernemen, zoals Cuba en Texas.

Actief sinds 14 April 2015