De rollercoaster naar Guadalajara - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Bas en Lisanne Coenen - de Weert - WaarBenJij.nu De rollercoaster naar Guadalajara - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Bas en Lisanne Coenen - de Weert - WaarBenJij.nu

De rollercoaster naar Guadalajara

Door: Lisanne & Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas en Lisanne

22 April 2015 | Mexico, Guadalajara

Na de vele lieve geluks- en succeswensen en het definitieve afscheid van iedereen en alles in Nederland begon de vlucht richting Madrid met gemengde gevoelens. Dit was het moment waarop we realiseerden dat het écht begonnen was, met tranen van geluk en van verdriet. Net als de kilometers vlogen de emoties voorbij tot een letterlijk en figuurlijk warm onthaal in Guadalajara.
Guadalajara, in onze maagdelijk aanblik, een stad vol contrasten. Van lekker ruikende bloemen tot het voorbij toeterende, stinkende vervoer tot de geur van oude machines uit kleine donkere werkplaatsjes. Naast de drukke straten ligt het hart van de stad verscholen, rijk aan marktjes, pleintjes en huiveringwekkende historische elementen. Kortom, een stad waar de Opel plotseling een chevy wordt en de (pick-up) trucks je om de oren vliegen. Maar vooral de stad van een warm en geborgen onthaal in een prachtig hostel, waar wij zo meteen ons reiszweet van ons af zullen spoelen in het zwembad.
¡Hasta luego!

• 23 April 2015 - 07:42

Ellie Coenen:

super om dit eerste berichtje te ontvangen!!!! have fun!!! liefs uit Woerden.